Veelgestelde vragen

Controleer hieronder of uw vraag al is beantwoord. Misschien vindt u het antwoord dat u zoekt zonder dat u contact met ons hoeft op te nemen. Als uw vraag nog steeds niet is opgelost, neem dan gerust contact op met onze klantenservice; we reageren doorgaans binnen 48 uur!

Levering

Welke bezorginformatie ontvang ik over mijn bestelling?

Wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden, wordt er een e-mail naar je gestuurd met een track and trace dat de waren onderweg zijn, hierin staan ook trackinginformatie en contactgegevens.

We geven je e-mailadres en telefoonnummer door aan de vervoerder, zodat ze altijd nog contact kunnen opnemen wanneer u niet thuis bent, ze zullen niet altijd contact opnemen wegens de drukte. Ze komen vaak nog één tweede keer langs om te proberen uw bestelling te bezorgen. Daarna gaat het naar een ophaalpunt mocht dit de tweedekeer niet lukken.

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verpakt en met 3-5 werkdagen zal er een tracking beschikbaar zijn die via de mail wordt verstuurd. Duurt het iets langer dan verwacht wacht dan nog enkele dagen voordat u contact met ons opneemt, we proberen altijd binnen deze tijdbestek het te verwerken maar het kan wel eens zo zijn dat het drukker is dan normaal. (niet in weekenden aanwezig).

Wat gebeurt er als ik de bezorging mis?

Als de bezorging niet lukt, wordt er een briefje achtergelaten en probeert de bezorger de bezorging ook opnieuw op de volgende dag. Als de tweede bezorgpoging ook niet lukt, dan wordt je gevraagd je aankoop op te halen op een opgegeven locatie. Als ze binnen 10 dagen niets van je horen, dan wordt de bestelling teruggestuurd naar ons magazijn.

Hoe worden mijn zitzakken bezorgd?

Veel van onze zitzakken zijn te groot om gevuld te verzenden. Dit komt doordat ze groter zijn dan de maximale afmetingen van vervoerders.

Open de buitenste doos voorzichtig en haal de hoes en de vulling uit de doos. Neem even de tijd om de instructiefolder door te nemen om te weten wat je moet doen. Als het instructie blaadje er niet tussen zit stuur ons dan even een bericht via whatsapp zodat we deze naar u digitaal kunnen opsturen. Vullen is eenvoudig en het kost 2 personen meestal maar een paar minuten.

Bewaar de verpakking een tijdje na het opzetten van de zitzak. We raden dit aan, want als je om welke reden dan ook besluit je aankoop te retourneren, heb je deze dozen mogelijk weer nodig om de zitzak terug te kunnen sturen.

Hoelang duurt het om iets op maat te laten maken?

Opmaat gemaakte producten kunnen afwijken van normale bestellingen. Op maat gemaakte producten zal extra tijd in beslag nemen en zal rond de 14-28 dagen productietijd in beslag nemen.

Retourzendingen en storingen

Ik heb onlangs een bestelling ontvangen en wil een fout melden

Stuur ons in het onwaarschijnlijke geval van een productfout een e-mail met de details naar support@actdesignshop.nl. Vermeld in ieder geval je bestelnummer, naam en telefoonnummer en foto's van de defect producten, zodat we je verzoek zo efficiënt mogelijk kunnen verwerken.

Ik heb onlangs een bestelling ontvangen en wil omruilen of retourneren.

Stuur ons een e-mail met de gegevens naar support@actdesignshop.nl zodat we je verzoek zo efficiënt mogelijk kunnen verwerken. Vermeld in ieder geval je bestelnummer, naam en telefoonnummer, zodat we indien nodig contact met je kunnen opnemen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je geen bevestigingsmail voor de bestelling heeft ontvangen, komt dit waarschijnlijk door een of twee dingen:

Je bestelling is niet daadwerkelijk geplaatst en verwerkt.

Je hebt bij je bestelling een verkeerd e-mailadres ingevoerd.

Als je zeker weet dat het e-mailadres dat aan je bestelling is gekoppeld correct is, kijk dan in de spammap in je mailprogramma of je bevestiging daar is.

Als je nog steeds geen bevestiging van je bestelling kunt vinden, stuur dan een e-mail naar support@actdesignshop.nl of whatsapp naar +31617526004.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden, wordt er een e-mail naar je gestuurd dat de waren onderweg zijn, hierin staan ook trackinginformatie en contactgegevens.

Je kan je bestelling hier volgen

Ik wil graag een kopie van de factuur voor een recent geplaatste bestelling.

Controleer uw e-mail, want normaal gesproken sturen we automatisch facturen. Als u deze niet hebt ontvangen en u wilt een BTW-factuur, stuur dan een e-mail naar support@actdesignshop.nl

Welke vervoerders gebruiken jullie?

Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL, DHL, BPost, Peddler, DPD, GLS.

We sturen gewoonlijk de track and trace met 3-5 werkdagen naar u toe via de mail. De verzending duurt daarna rond de 1-7 werkdagen. Mocht u deze nog niet hebben ontvangen wacht het nog even af voordat u contact met ons opneemt. Het kan zijn dat u deze alsnog zult ontvangen. Mocht u op maatgemaakte producten te hebben besteld dan kan dit rond 14-28 dagen in beslag nemen.

Je kunt je bestelling hier volgen.

Algemene bedrijfsinformatie

Kan ik jullie showroom bezoeken?

Ja dit is mogelijk op afspraak via whatsapp naar +31617526004 of via email naar support@actdesignshop.nl.

Hebben jullie alles staan in de showroom?

Nee, we hebben niet alles in de showroom staan. Wel hebben we genoeg kleurstalen en heel wat modellen. Dus stuur ons gerust een bericht welke zitzakken u graag wilt zien. Dan kijken wij wat we hebben staan voor u en of een afspraak geschikt is.